سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درب اتوماتیک آچیلان در

استفاده از سیستم شرکت آچیلان در میان دریاهای آزاد

سیستم درب آچیلان در در دریاهای آزاد

این شرکت از راحتی و امنیت را در AIDAdiva پشتیبانی می‌کند: این شرکت در کشتی جدید این باشگاه به شکل فن آوری درب‌های ساخته شده و سیستم‌های کشویی کاربردی دیده می‌شود. شرکت ما در هیئت مدیره AIDAdiva: سیستم‌های درب‌های هنری و پیشرفته برای کشتی لوکس AIDAdiva اولین کشتی AIDA Cruises است که ترکیبی از تکنولوژی پیشرفته و تجهیزات مناسب در دریاهای آزاد می‌باشد. آچیلان در عرضه درب‌های سفارشی و راهکاهای امنیتی را فراهم می‌کند که استانداردهای بالای رفاهی، قابلیت و ایمنی AIDAdiva را پایه ریزی کند.

دربی راحت در دریاهای آزاد

AIDA Cruises در تاریخ 20 آوریل 2007 در جشن‌های دیدنی و جالب AIDAdiva را راه اندازی کرده است. اولین کشتی از چهار کشتی باشگاه از شرکت کروز شناخته شده بین المللی مشهور است، که موارد زیادی دارد، تعداد زیادی کابین در فضای باز و بالکن خود دارد، و به صوت جالبی با هنر و تکنولوژی نظر هیئت مدیره را به خود جلب کرده است. این شرکت از رفاه در دریاهای آزاد با درب‌های سفارشی و سیستم‌های کشویی دیواری پشتیبانی می‌کند.

درب‌های بسته شونده عملکدی – مناسب برای هر محیط

درب‌های اتوماتیک کشویی اتوماتیک در مناطق مختلفی از کشتی نصب شده‌اند. سیستم‌های درب کشویی مانند achilan VTM 300 یا achilan Slimdrive VTM کاملا برای قسمت‌های بسیار محرمانه طراحی شده‌اند و به طور کامل برای مناطق پر رفت و رفت و تردد بسیار طراحی شده‌اند و راحتی، در دسترس، حتی زمانی که کشتی حرکت شدیدی را تجربه می‌کند، ارائه می‌شود. درب‌های کشویی منحصر به فرد و درهای تلسکوپی با معماری فوق العاده‌ای بر روی AIDAdiva تکمیل شده‌اند.

دیگر محصولات آچیلان در مورد استفاده در AIDAdiva تقریبا در محیط اطراف به صورت نامرئی استفاده شده‌اند - مانند درب achilan Boxer به طور کامل بسته شونده، با یک ریل راهنمای که تنها زمانی می‌توان دید که درب باز است.

دیگر بسته‌های درب‌های این شرکت از قبیل TS 2000، TS 4000، TS 5000 و TS 4000 Tandem رفاه زیاد و پایداری را در هیئت مدیره را تضمین کرده‌اند. مسافران با تکنولوژی نوآورانه در هنگام باز کردن درب کابین و پنجره‌ها، در رستوران‌ها، کافه‌ها و در حین پیاده روی در عرشه به صورت روزمره روبرو می‌شوند.

AIDAdiva مسافران خود را با طیف گسترده‌ای از غذاهای آشپزی و سرگرمی درجه یک بیش از 13 نوع روی عرشه ارائه می‌کند. درب شرکت آچیلان در و سیستم کشویی چند منظوره‌ای نیز با 7 رستوران و 11 بار، به همراه سالن تناسب اندام و سلامتی و کازینو را نیز فراهم کرده است.

 سیستم درب کشویی نصب شده بر عرشه AIDAdiva

سطوح منعطف به لطف سیستم دیوار دستی کشویی

یک سیستم دیواری کشویی دستی که در حالت اجرایی به صورت بیضی است (MSW) که راحتی کاربر را در محیط استخر/ نوار فراهم کند. سیستم دیواری کشویی که بر روی پانل میز دی جی در عرشه بالایی اجرا شده است. این حالت اجازه می‌دهد تا با کمی تلاش کل قسمت به صورت دستی بسته شود، یا در صورت لزوم آن را گسترش یابد.

پرده خیره کننده‌ای از عناصر کشویی، به صورت بصری یادآور تخته موج سواری خواهد بود که ماری را در اطراف نوار استخر خود استفاده کرده‌اند. با قرار دادن در مسیر MSW، عناصر را می‌توان به آرامی و به صورت انعطاف پذیری، در حالیکه در برابر خوردگی محافظت می‌کند به طور خاصی هم برای استفاده در دریاهای آزاد بسیار مهم است.

عرشه AIDAdiva با سیستم دیوار کشویی

همکاری با کابرد بالا: AIDAdiva و آچیلان در

AIDAdiva به عنوان ناوگان کشتی کروز AIDA Cruises د جهان مشهور است. AIDAiva، مانند کشتی‌های قبلی AIDAcara، AIDAvita و AIDAaura، همچنین در Shipyard Meyer در پاپنبورگ ساخته شده است. از سال 1795 آغاز به کار کرده است، و در حال حاضر نسل هفتم خانواده مالکیت را برعهده دارد، کیفیت برتر و طراحی در طی این سال‌ها مورد توجه قرار گرفته است. این موارد با راهکارهای این شرکت که با همان انتظارات مطابقت دارند، به خوبی سازگار است.