سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درب اتوماتیک آچیلان در

از چه نوع درب اتوماتیکی برای محل کارم استفاده کنم؟

اگر شما محل کاری دارید که مشتریان زیادی روزانه در حال رفت و آمد هستند، اکنون به فکر استفاده از درب‌های اتوماتیک خواهید افتاد. درب‌های اتوماتیک نه تنها دسترسی مشتریان را به محل کار شما آسانتر می‌کنند بلکه دسترسی برای افرادی که معلول هستند نیز آسان خواهد شد. زیرا کارکرد آسان‌ آنها به دلیل حضور سنسور به کار رفته است. انتخاب درب‌ اتوماتیک مناسب می‌تواند یک فضای حرفه‌ای و جذابی از محل کارتان برای مشتریان تداعی کند. برای کسب اطلاعات بیشتر ادامه مقاله را مطالعه بفرمایید.

درب‌های کشویی دو بخشی (دو لنگه)

این نوع از درب‌های اتوماتیک چرخشی نصب شده معمولاً در دسترس هستند. همچنین از سیستم امنیتی مناسبی برخوردار هستند، و نسبت به درب‌های اتوماتیک دیگر از تعمیر و نگهداری کمتری برخوردارند. شما می‌توانید از نوع دو درب یا تک درب کشویی آنها استفاده کنید، که به تنهایی سرما‌یه‌گذاری خوبی در این زمینه محسوب می‌شود. استفاده از این سیستم درب برای صاحبان املاک بسیار سودمند است و این نوع از درب‌ها به هر دو طرف باز می‌شوند.

درب‌های اتوماتیک نوسانی (گهواره‌ای)

اگر نمی‌خواهید بر روی درب‌های کشویی سرمایه‌گذاری کنید، درب‌های نوسانی (گهواره‌ای) را انتخاب کنید. معمولاً این نوع از درب‌ها نیاز به راهنمای ریلی دارند زیرا حداقل تا فاصله سه فوت باز خواهند شد. این درب‌ها همچنین کارآمدتر هستند زیرا برای ورود و خروج نیاز به درب‌های متفاوت نمی‌باشد و از یک درب می‌توان استفاده کرد. با این حال، نصب این نوع از درب‌ها گاهاً ترافیک و رفت و آمد افراد را مختل می‌کند، برای همین ممکن است مناسب نباشد. اما اگر یک اتاق داشته باشید، درب اتوماتیکی نوسانی برای استفاده بسیار مناسب است.

درب‌های تلسکوپی

این درب‌ها برای صاحبان کسب و کاری که برای اتاق درب کشویی یا گهواره‌ای ندارند، بسیار مناسب هستند. درب‌های تلسکوپی به همان شیوه درب‌های کشویی طراحی شده‌اند با این تفاوت که از چندین پنل در آنها استفاده شده است تا بتوانند درب را باز کنند. این خصوصیت به آنها این اجازه را می‌دهد تا از روش‌های مختلفی برای باز کردن درب‌ها استفاده کنند، و بدون هیچ ممانعتی درب در برابر ترافیک و یا به سمت دیوار خواهد شد. 

کمک‌های حرفه‌ای

صرف نظر از نوع درب اتوماتیکی که شما انتخاب می‌کنید، این دسته از درب‌ها نیاز به تعمیر و نگهداری دارند، تا همیشه از عملکرد مناسب آنها در هنگام تردد پرسنل و مشتریان مطمئن شوید. شرکت درب‌های ورتکس خدمات سریع و دوستانه‌اش را به همراه تکنسین‌های با تجربه که در مراکز آموزشی پیشرفته دوره دیده‌اند، به شما ارائه می‌کند تا از آن لذت ببرید. همه تکنسین‌های شرکت درب‌های ورتکس توسط انجمن تولید کنندگان درب اتوماتیک آمریکا (AAADM) آموزش دیده و تایید شده‌اند.